Turite klausimų?
Mob.tel. 8 (600) 05 666

BigBox.lt sėkmės išsigando konkurentai

2013-07-18

Kovo 20 d. Teismas atmetė „TC prekybos“ pretenzijas uždėti areštą bendrovės „Electronic trade“ turtui, sąskaitoms bei darbuotojų turtui.

Sparčiai augančią elektroninės prekybos parduotuvę „BigBox.lt“ valdanti bendrovė „Electronic Trade“ kovo viduryje sulaukė konkurentų grąsinimų. UAB  „TC prekyba“, kuriai priklauso ir „azon.lt“, norėjo teismo keliu gauti visus finansinius „Electronic Trade“ dokumentus, įmonės balansą ir net darbuotojų darbo sutartis. Ilgą laiką buvusi prekybos buities technika lyderė „TC prekyba“ taip sumanė pabandyti įvairiomis priemonėmis išgauti konfidencialius duomenis apie konkurentus ir įšaldydama sąskaitas paralyžuoti bendrovės veiklą. Neatmestina, kad ir buvusius savo darbuotojus, kurių netenkino darbo sąlygos bei buvo ribotos karjeros galimybės, „TC prekyba“ norėjo „pamokyti“, apkaltinus perėjimu dirbti į sėkmės lydimą el.komercijos įmonę.

Vienas iš „BigBox.lt“ valdančios bendrovės „Electronic Trade“ savininkų ir jos vadovas Gytis Breikštas įsitikinęs, jog tokiu keistu būdu buvusieji darbdaviai stengiasi taisyti verslo klaidas ir rodo savo ambicingumą, bandydami įgelti savo nuomonę turėjusiems darbuotojams. „Kas galėtų paneigti, jog „azon.lt“ vadovai ir savininkai išsigando sparčiai augančios „BigBox.lt“ konkurencijos,“- apie teisminio ieškinio motyvus savo valdomai bendrovei svarsto Gytis Breikštas.

Vadovo patirtis + darbuotojai = sėkmės strategija

Pasak G.Breikšto, jam vadovaujant, „azon.lt“ per metus apyvartą pavyko padidinti daugiau kaip du kartus. „Sėkmę lėmė mano turimos žinios, patirtis el.komercijos srityje, asmeninės pastangos ir surinktų darbuotojų komanda. Kai vos po metų vadovavimo „TC prekybos“ savininkai nusprendė keisti sėkmę lydėjusią strategiją ir

daliai darbuotojų stipriai sumažinti atlyginimus, supratau, kad tokioje bendrovėje savęs nematau,“- savo išsiskyrimo priežastis komentuoja „Electronic Trade“ direktorius Gytis Breikštas. – „Visada turėjau idėją, kad tik gerbiant ir vertinant darbuotojus, juos pakankamai motyvuojant ir sukuriant geras darbo sąlygas galima kartu kurti didelę pridėtinę vertę.“  Šiandien tai ir yra viena iš „BigBox.lt“ sėkmės prielaidų. UAB „Electronic trade“ direktorius vardija savo darbuotojams siūlomas motyvacijos priemones:  lanksčios darbo valandos, galimybė dalį darbo atlikti namuose, atlyginimas, priklausantis nuo rezultatų, ilgalaikis gyvybės ir sveikatos draudimas. Vasarą savaitę darbuotojai turi galimybę dirbti prie jūros ir taip stiprinti komandinį darbą . Šios priemonės padeda įmonei kurti ilgalaikius, pasitikėjimu grįstus santykius.

Kaltinimai 0,25 etato dirbusiai asistentei

Paskui 2011 m.pabaigoje iš „azon.lt“ vadovo posto pasitraukusį Gytį Breikštą, per daugiau kaip 7 mėn iš  „TC prekybos“ išėjo dar 4 darbuotojai. Daugeliui darbuotojų buvęs darbdavys ketino sumažinti atlyginimus arba perkelti į mažiau palankias darbo vietas. „Man tikrai ne tas pats, kur dirbti. Turiu daug patirties, todėl pats pasisiūliau dirbti būtent „Electronic trade“ bendrovėje, kur imponuoja vadovo asmenybė, jo ilgalaikė verslo vizija, numatoma plėtra, tobulėjimo galimybės, lanksčios darbo sąlygos ir komanda, su kuria dirbu,“- sako vienas iš neva nesąžiningai pasielgusių darbuotojų, Artūras Krištopaitis, „azon.lt“ dirbęs grafikos dizaineriu, o šiuo metu atsakingas už visų „Elektronic trade“ valdomų elektroninių parduotuvių rinkodaros strategiją. - „Be to, dar prieš išeinant iš „TC prekybos“, 2012m. vasarą, sakiau tuometinei vadovei, jog savininkams ženkliai sumažinus investicijas į elektroninio verslo perspektyvas, kyla jausmas, kad įmonė tampa panaši į skęstantį laivą.“

Dar viena apkaltinta darbuotoja, kurios asmeniniam turtui buvo kilusi nepagrįsta arešto rizika- Indrė Smilgaitytė. I.Smilgaitytė, dar būdama IT srities studente, „TC prekybos“ bendrovėje dirbo 0,25 etatu ir vos 5mėn. Buvęs vadovas, Gytis Breikštas, įvertinęs merginos išsilavinimą, buvo sutaręs ją įdarbinti visu etatu. „Esu šokiruota man pareikštais kaltinimais.  „TC prekyboje“ dirbau trumpai ir pagal terminuotą sutartį. Naujoji vadovė man pati pasakė, jog patekau į  nepageidaujamų darbuotojų gretas,“ – neslėpdama emocijų kalbėjo Indrė Smilgaitytė, - „Džiaugiuosi, jog baigus mokslus, po 2 mėn. bevaisių darbo paieškų, buvęs vadovas man pasiūlė dirbti „BigBox.lt“.

Apie UAB „Electronic trade“:

Per 2012 m. 6 veiklos mėn. UAB „Electronic trade“ pasiekė daugiau kaip 3,4 mln.Lt apyvartą. Šiais metais bendrovė startuoja dar su dviem elektroninės prekybos projektais. Bendrovėje šiuo metu dirba 12 darbuotojų.

Nematoma apsauga langams

2013-07-31

Ant stiklų klijuojamos įvairios plėvelės šiuolaikiniuose pastatuose yra tiesiog nepakeičiamos. Jos pastatus padeda išpuošti dekoratyviais raštais, apsaugoti stiklus nuo galimo dužimo ar apsaugoti nuo karštų saulės spindulių. Įvairias tokias plėveles gaminanti Amerikos kompanija „Solamatrix“ neseniai sukūrė net 10 sluoksnių metalizuotą plėvelę nuo saulės „IQue“, kuri atspindi daugiau nei 96 proc. infraraudonųjų spindulių, tačiau į vidų praleidžia net 58 proc. dienos šviesos ir nekeičia paties stiklo estetinių savybių.

JAV kompanija „Solamatrix“ gamina plataus spektro ilgaamžes ir atsparias braižymui plėveles stiklams, kuruos skirtos apsaugoti žmonės nuo nepageidaujamo saulės poveikio. Plėvelės gaminamos iš daugiasluoksnio, tačiau plono ir optiškai skaidraus bei vaizdo neiškraipančio poliesterio. Jų paviršius padengtas metalų – titano, plieno, vario, sidabro, chromo, aliuminio – lydiniais, atspariais aplinkos poveikiui. Dėl skirtingų metalų kombinacijų pasiekiama plėvelių spalvinė bei šiluminių savybių įvairovė. Naują plėvelių kartą reprezentuoja JAV mokslininko dr G.Woodard iš Silicio slėnio sukurta dešimties sluoksnių metalizuota stiklų plėvelė „IQue“ plėvelė 53GII. Per 96 proc. infraraudonųjų spindulių atspindinti, bet 58 proc. dienos šviesos į vidų praleidžianti plėvelė atspindi vos 7 proc. matomos šviesos, tačiau nepakeičia stiklo estetinės išvaizdos, todėl ją jau spėjo pamėgti architektai.

Kompanijos „Solamatrix“ aukštos kokybės plėvelės vis plačiau naudojamos ir Lietuvoje. Pasak naujosios Druskininkų viešosios bibliotekos direktorės L.Žėkienės, ant pastato langų išklijavus nuo saulės saugančią plėvelę, ne tik sukuriamas geresnis vidaus mikroklimatas bei lengviau yra išlaikyti optimalią patalpų temperatūrą, bet ir sumažėjo išlaidos kondicionavimui, neblunka interjero detalės, baldai bei knygos.

2013-07-15

Pasaulinis EKO tendencijų populiarumas, gana tvirtai šaknis įleidęs ir Lietuvoje, pamažu užkariauja naujas sritis. Maistas, prekės vaikams, drabužiai, netgi namai – šie ekologiški produktai žinomi beveik kiekvienai šeimai. Tačiau dar retas vartotojas supranta, kad ženkliuku „EKO“ žymimi ir tie produktai, kurie padeda sutaupyti nemenką šeimos biudžeto dalį.

EKO ženklas suteikiamas tik energiją taupantiems produktams

Gamintojai įgyja teisę naudoti „EKO“ ženklinimą tik tai produkcijai, kuri pasižymi padidintu energetiniu efektyvumu ir leidžia mažinti gamtinių išteklių naudojimą. Vartotojų siekis taupyti vandenį ir elektros energiją paskatino ir santechnikos gamintojus išvystyti ekologiškų prekių linijas.

Remiantis paskutiniųjų metų vartotojų tyrimais, Lietuvoje EKO sertifikatais paženklintą santechniką renkasi vos 20 proc. pirkėjų. Tačiau nuolat centrinės ir vakarų Europos pirkėjų tendencijas sekantis UAB „Tausanos“ vadovas Rolandas Jurgelaitis neabejoja, kad tai, kas populiaru ir vertinama ES, taip pat prasiskins kelią. „Prieš priimdami sprendimą dėl brangesnės prekės pirkėjai vis dažniau planuoja galimas patirti išlaidas ir nori įvertinti įrenginių atsiperkamumą,“ - sako vonios ir šildymo įranga prekiaujančių parduotuvių vadovas R.Jurgelaitis. –„Todėl natūralu, kad klientų žvilgnis vis dažniau nukrypsta į EKO santechnikos liniją, ne tik saugančią gamtą, bet ir padedančią nemažai sutaupyti“,-

Bene didžiausios Lietuvoje namų ūkiui tenkančios išlaidos - skirtos apmokėti sąskaitoms už vandenį ir elektros energiją. Vanduo taip pat papuola ir į sparčiai mažėjančių Žemės išteklių kategoriją. Tad net ir  neturint kilnių tikslų, šiuolaikinis vartotojas linkęs rinktis „EKO“ santechniką, kuri sutaupo per 60 procentų vandens.

Italai ragina taupyti net tualete

Krizės išvarginti itališkos santechnikos gamintojai „Azzura“ reikliam ir ilgalaikę perspektyvą vertinančiam naujakuriui pateikia naujieną – EKO tualetą. Stipriai ištobulinta ir labai ekonomiška  vandens nuleidimo sistema leidžia sutaupyti net daugiau nei 60 proc. vandens. Įprasti tualetai, net ir naudojant skirtingus režimus, sunaudoja nuo 4 l iki 9 l vandens. Kokybe pasižymintis italų gamintojai įrodė, kad EKO santechnika net iki 3 kartų sumažina vandens sąnaudas ir išlaidas – vienam vandens nuleidimui „Azzura“ tualetas sunaudoja tik 2,7 l.

JTO (Jungtinių Tautų Organizacijos) skaičiavimais, daugelyje išsivysčiusių šalių iki ¼ geriamojo vandens arba 30% namų ūkio sunaudojamo vandens nuleidžiama tualete. Tad bemaž 436 milijonai žmonių pasaulyje, kenčiantys nuo vandens stygiaus, yra dar vienas raginimas taupyti.

Dantų valymuisi – 6 litrai kasdien

Mokslininkai ir gamtos apsauga besirūpinančios institucijos paskaičiavo, kad  

  • 120 litrų vandens sunaudojama 3 minutes maudantis duše
  • 80 litrų vandens sunaudojame rankomis plaudami indus
  • 6 litrus vandens sunaudojame valydami dantis
  • 9 litrus vandens sunaudojame kaskart nuleisdami vandenį tualete (o vidutinė 4 asmenų šeima tai daro bent 10-15 kartų per dieną).
1 2