Turite klausimų?
Mob.tel. 8 (600) 05 666

Jau beveik metus veikianti bendrovė „Electronic Trade“ plečia savo valdas elektroninės prekybos rinkoje. Tęsdama pasirinktą strategiją- turėti nišinius, tačiau optimaliai veikiančius ir atsiperkančius el.komercijos projektus, „Bigbox.lt“ valdytoja rinkai pristato naujausią savo projektą „Toybox.lt“.

Specializuota el.parduotuvė „Toybox.lt“ orientuota į jaunų ir savo vaikų lavinimu užsiimančių šeimų rinką. Augantis edukacinių, įvairius vaikų gebėjimus ir potyrius lavinančių žaislų poreikis ir tapo pagrindine el.komercijos projekto idėja.

„Šiuo metu Lietuvoje veikia daug parduotuvių, siūlančių vienodas vaikiškas prekes ir žaislus. Ir beveik nėra nei vienos profesionalios ir garantuojančios nemokamą pristatymą, specializuotos el.parduotuvės, skirtos būtent šiai - žaislų vaikams - prekių grupei,“ - savo sprendimą plėsti valdas aiškina „Electronic Trade“ direktorius Gytis Breikštas.

Naujo e.komercijos projekto tikslas- rinkai pasiūlyti išskirtinius, kokybiškus ir saugius vaikų žaislus ir tapti viena didžiausių specializuotų vaikų žaislų ir laisvalaikio prekių el.parduotuve Lietuvoje. „Toybox.lt“ vystytojai taip pat planuoja per artimiausius mėnesius savo naujus gerbėjus suburti į vieningą bendruomenę, kuri taptų patariamuoju balsu organizuojant įvairias socialines veiklas.

Kaune veikiančio vaikų lopšelio-darželio „Spindulys“ direktorė Violeta Bružienė sako, kad kokybiškų ir lavinančių žaislų bei priemonių Lietuvoje vis dar trūksta ir vyrauja pigūs, greit lūžtantys, kiniški, iš plastmasės pagaminti žaislai. Darželis vienas pirmųjų Lietuvoje yra įsirengęs interaktyvią rašymo lentą.  Tokių, šiuolaikinių vaikų poreikius atitinkančių mokomųjų žaidimų vis dar labai trūksta šalies ikimokyklinio ugdymo įstaigose.

„Toybox.lt“ startui bendrovė ruošėsi dar nuo praėjusių metų rugsėjo mėn. Žaislus prekiaujančio el.komercijos projekto darbuotojai apvažiavo kone visas Europoje vykstančias žaislų ir prekių vaikams parodas, tyrė rinką, derėjosi su potencialiais tiekėjais, kol atsirinko kokybiškus ir Lietuvoje dar nematytus žaislus.  Augantys megėjiškų vaikams skirtų el.parduotuvių pardavimai „Toybox.lt“ idėjos autoriams dar kartą patvirtino, jog pats laikas rinkai pasiūlyti rimtą, šiuolaikinius kliento aptarnavimo ir kokybės standartus atitinkančią elektroninę parduotuvę.

Turėti kelis nišinius el.prekybos projektus – dalis bendrovės „Electronic Trade“ strategijos. Bendrovės vadovo portfelyje  – dar keletas el.komercijos projektų, kuriuos bendrovė ketina imtis po to, kai taps aiškūs pirmųjų „Bigbox.lt“ veiklos metų rezultatai ir įsibėgės „Toybox.lt“ veikla.

Pasak „Electronic Trade“ direktoriaus Gyčio Breikšto, naujas projektas pareikalavo sąlyginai nedaug investicijų, nes naudojama ta pati technologinė bazė, kaip ir kitoms valdomoms el.parduotuvėms. Verslininkas planuoja, kad numatytos investicijos turėtų atsipirkti per pusmetį.

Toybox.lt turės nemažą asortimentą medinių, rankų darbo žaislų, taip pat edukacinių žaislų, kurie lavina vaiko vaizduotę, intelektą, jų kūrimo procese dalyvauja raidos specialistai, psichologai, dizaineriai. Kiekvienas gamintojas orientuojasi į tam tikrų įgūdžių lavinimą, todėl pasirinktas ganėtinai platus žaislų asortimentas. Nuolat atnaujiname Toybox.lt asortimente yra ir populiarių visame pasaulyje, žinomų prekių gamintojų Fisher Price, Zapf Creation, Kidkraft žaislų. Taip pat ir itin įdomių žaislų, mokančių atpažinti emocijas, skatinančių mažylių vaizduotę ir kūrybingumą, tokių kaip Kimochis, Zolo, Makedo, mic-o-mic ir kiti.

Pasak vaiko raidos specialistų, renkantis žaislus reikia atidžiai įvertinti jų kokybę ir paskirtį. Reikėtų vaikus skatinti žaisti su tokiais žaislais, kurie lavina specifinius įgūdžius, padeda pažinti emocijas ir skatina kūrybiškumą bei savarankiškumą.