Turite klausimų?
Mob.tel. 8 (600) 05 666

Bendravimo su žiniasklaida taisyklės:

  • Pasiruoškite iš anksto. Apgalvokite galimus žurnalistų klausimus, pasiruoškite atsakymus ir juos patvirtinančius faktus. Taip išvengsite nesusipratimų ir užtikrinsite, kad pasakėte viską, ką norėjote.
  • Išmokite kalbėti. Kalbėkite konkrečiai ir struktūruotai. Sakykite tik tai, ką norite pasakyti. Išmokite valdyti pokalbį su žurnalistu ir pakreipti jį jums palankia linkme.
  • Mažiau yra daugiau. Atsakykite tik į jums užduotus klausimus, pateikite tik patvirtintą informaciją, nesiplėskite kalbėti ne savo kompetencijos temomis. Nuokrypiai nuo pagrindinių klausimų gali baigtis neapgalvotais atsakymais, netiksliais faktais ir taip pakenkti jums ar jūsų organizacijai.
  • Kontroliuokite kūno kalbą. Kalba ne tik žodžiai, bet ir jūsų kūnas. Valdykite kūno kalbą, kad ji neprieštarautų teikiamai informacijai, koordinuokite judesius. Būkite užtikrinti ir pasitikėkite savimi.
  • Nepasiduokite jauduliui ir psichologiniam spaudimui. Jaudulys rodo nepasitikėjimą savimi, silpnina pozicijas. Susijaudinus labai paprasta suklysti, pateikti netikslią informaciją. Jeigu nežinote atsakymo į užduotą klausimą, nepasiduokite spaudimui atsakyti tuoj pat. 

Savo  klientus mokome efektyvaus bendravimo su žiniasklaida, kad kiekvienas kontaktas su žurnalistu organizacijai būtų naudingas ir kurtų pridėtinę vertę. 


Žiniasklaida - viena efektyviausių priemonių pristatyti save ar savo organizaciją, stiprinti reputaciją ar formuoti norimą įvaizdį. Tačiau viską sugriauti gali ir vienas neteisingas sakinys.