Turite klausimų?
Mob.tel. 8 (600) 05 666

„Skiriu pinigų labdarai, bet to niekas nežino ir niekas nerašo,“ – gana dažnai skundžiasi verslininkai.

O mes klausiame - koks jūsų tikslas? Jei iš tiesų užuojautos vedinas skiriate savo lėšų geriems dalykams, tai kam tas viešumas?

O jei, visgi, parama, labdara, dalyvavimas įvairiuose socialiniuose ar visuomenės švietimo projektuose yra jūsų strategijos dalis ir rinkodaros priemonė, tuomet jums prireiks profesionalų. Nes jei remsite 101 projektą, vietoj to, kad susikoncentruotumėte tik į kelis ir labiausiai atitinkančius jūsų verslo filosofiją bei artimiausius klientams, jūsų indėlis pasimes kitų rėmėjų jūroje. Ar jums to reikia?

Kiekvieną apgalvotą socialiai atsakingos kompanijos žingsnį galima ir privaloma viešinti. Nes tai duoda ne  tik žinomumo dividendus, bet ir tampa puikiu skatinamuoju pavyzdžiu kitiems verslo subjektams.

Dažniausiai socialiniai ir paramos projektai rūpi jau brandžioms savo veikla organizacijoms ar visuomenės interesus aukščiau savo keliantiems bendrovių vadovams. Tačiau visur egzistuoja savos žaidimo taisyklės ir principai.

1:1 – tokį lėšų, skiriamų labdarai ar rėmimui ir jos viešinimui santykį skelbia auksinė taisyklė.

1:2 – tokį savo efektyvumo santykį surado Coca-Cola ar McDonalds, savo olimpinių žaidynių rėmimui viešinti.


Jeigu remsite 101 projektą, vietoj to, kad susikoncentruotumėte tik į kelis ir labiausiai atitinkančius jūsų verslo filosofiją bei artimiausius klientams, jūsų indėlis pasimes kitų rėmėjų jūroje.